Bouw je eigen universiteit op jouw manier!
Tijd om de academische wereld op z'n kop te zetten! Heb je een drang om te studeren? Of heb je gewoon zin om een educatief meesterwerk neer te zetten? Two Point Campus zit tjokvol nieuwe creatieve tools om de universiteit van je dromen te bouwen.
Leg paden aan met nieuwe, eenvoudig te gebruiken tools. Kleed de omgeving aan met fantastische collecties planten en bloemen. Plaats bankjes, fonteinen, beeldhouwwerken, heggen en zelfs hekjes. Je kunt het zo gek niet bedenken (als je in-game banksaldo het er ook maar mee eens is).
In plaats van de gewoonlijke academische kost genieten studenten in Two Point County van een selectie wilde en wonderbaarlijke opleidingen: van Knight School (we willen allemaal wel eens een keer ridder zijn, toch?), tot de watertandende Gastronomy waar je studenten overheerlijke maaltijden bereiden, zoals gigantische pizza's en enorme taarten.
Maak gebruik van de kans om wat meer tijd door te brengen met de mensen in je universiteit. Het academisch jaar begint met een zomervakantie, zodat je genoeg tijd hebt om ervoor te zorgen dat alles tiptop in orde is voordat je studenten hun intrede doen.