Two Point Campus: School Spirits
Welkom bij Lifeless Estate, waar de gewoonlijk akelige stilte onderbroken wordt door tekenen van ondood leven. De nieuwe gasten zijn rusteloze geesten die graag huilen en ectoplasma rondzaaien. Tegenwoordig weet niemand meer hoe je doodgaat met een beetje stijl. Waar is de subtiliteit? Dit zijn de gevaren als je ergens zonder kennis in duikt, zoals de dood.
Het gazon ziet er misschien belabberd uit, en alle muren druipen van het slijm, maar al die problemen zijn terug te leiden naar de spoken. Daar moet je misschien om lachen, maar heel geestig is het niet. Sorry, dat moest er even uit.
De laatste erfgenaam van het landgoed, Lady Lifeless, wilde haar leven in het hiernamaals gebruiken om boeken te lezen en rond te zweven in de tuin. In plaats daarvan wordt haar rust verstoord door onbeschaafde geesten met slechte tafelmanieren.
Dood zijn is niet zo makkelijk als het vaak lijkt. Het is moeilijk om in vrede te rusten als er vragen van levensbelang door je hoofd spoken. 'Waar ben ik?', 'Waarom zei ik dat ene ding toen ik 24 was?', 'Heb ik de oven wel uitgezet?' enz. Gelukkig kun je alles leren in Two Point County, zelfs hoe je dood moet zijn.