Two Point Campus: Space Academy
Welkom aan boord ruimtecadetten, voor jullie reis naar de Space Academy van Two Point County!
Ooit verlichtten raketten het tv-nieuws en waren astronauten semi-beroemdheden, als B-acteurs waarvan je de naam niet meer weet, maar nu liggen de gloriejaren van het Two Point-ruimteprogramma ver achter ons. Maar nu heeft de County de deuren van de Space Academy geopend en Two Point heeft jouw hulp nodig met de galactische verdediging, de interdimensionale diplomatie, de bevordering van de ruimtevaartindustrie en het voorbereiden van de County op buitenaards leven. De aliens komen eraan, dus doe alsof je het druk hebt.
We hebben ook een cluster ruimterotsen in een baan om de County ontdekt. Aan jou de taak om de eerste Two Point-campus buiten de County op te zetten, buitenaardse studenten aan te trekken en ze alles te leren wat we over onszelf weten. De omstandigheden in de ruimte zijn zwaar, maar we zitten op een goudmijn.
Dus stof je maanlaarzen af, zet je phasers op lol en laat je studenten naar de sterren reiken... en naar hun portemonnee.
Universe City: blaas de belangstelling van de County voor de ruimte nieuw leven in.
Cape Shrapnull: neem de pas opgerichte Space Academy van Two Point over en bereid je voor op de komst van buitenaardse wezens.
Cheesy Heap: trek studenten uit de hele melkweg aan om te leren op een enorme ruimterots.
Cosmic Expansion: gebruik de nieuwste luchtvaarttechnieken om puntige ruimteauto's te bouwen.
Humanities: de buitenaardse studenten zijn alle geruchten beu. Ze willen ongefilterde, rauwe menselijkheid, rechtstreeks van de bron.