Attentie, helden en schurken!
De Ultraman DLC bestaat uit 4 nieuwe speelbare personages uit het Ultraman-universum: Ultraman, Ultraman Tiga, Alien Baltan en Camearra! Zoals je op het scherm kunt zien, heeft elk personage unieke moves en iconische vaardigheden.
Word je een Ultra-held of sluit je je aan bij de galactische schurken om onze wereld te vernietigen? Of speel je als je favoriete GigaBash Titan en werk je samen met de legendes die de inspiratie vormden voor het Tokusatsu-genre?