Hoofdgame Warhammer 40,000: Boltgun vereist om te spelen.
Leuk hè, het uitroeien van ketters? Pak je heilige kettingzwaard, vertrouwde Bolter en bereid je voor op nog een bloedstollend vuurgevecht, want je favoriete Ultramarine is terug! Til het Boltgun-bloedfestijn naar een hoger niveau met de nieuwe DLC: Forges of Corruption. Duik in een gloednieuwe campagne bestaande uit 5 levels met diverse omgevingen geïnspireerd op de duistere verhalen uit het Warhammer 40,000-universum.