Laad je Boltgun en stort je halsoverkop in de strijd! Geniet van een perfecte mix van Warhammer 40,000, klassieke, hectische FPS-gameplay en de stijlvolle visuals van je favoriete shooters uit de jaren 90.
Kruip in de huid van een geharde Space Marine op een gevaarlijke missie in de ruimte en neem het op tegen de Chaos Space Marines en de daemonen van Chaos.
Gebruik je allesverwoestende Space Marine-arsenaal in glorieuze retrostijl en schiet je een weg door een explosie van sprites, pixels en bloed. Ren, spring en beuk door de gigantische levels en schiet, hak en snij de grootste schurken van het heelal aan flarden!