Alien Hominid
Spitsvondige cartoonachtige side-scrolling shooter, met overdreven vernietigende actiescènes en ongebruikelijke humor gedurende 13 levels van dwaze maffe actie. Vechten tegen gigantische eindbazen of mini-eindbazen terwijl je navigeert door de onbewoonbare gebieden, besneeuwde bergen en woestijnvlaktes van Roswell! Het na iedere aanvalsgolf afslachten van vijanden met fantastische powerups, zoals ijsstralen en zuuraanvallen of in een tank of bulldozer springen voor een beetje extra energie. Je kunt zelfs vijanden ontvoeren, op Yetis springen en met ze door de levels lopen. De gekke figuren zoals grote robotachtige bijen om mee te schieten, geven Alien Homid een uniek karakter, en de ingenieuze eindbaas-gevechten zorgen er voor dat de actie net zo fantasierijk is als de vijanden. Heftig, stimulerend, te gekke pret, maar let op het rondlopende Pudding Monster!