Disney's Kim Possible 2: Drakken's Demise
Tijd voor een nieuw avontuur met Kim Possible op de Game Boy Advance! De scholiere die eigenlijk een geheim agent is gaat de strijd aan met de diabolische Dr. Drakken en zijn gestoorde trawanten in vier verhalen vol actie! Elk nieuw verhaal voorziet Kim van een nieuw gadget en een acrobatische skill om het gespuis te slim af te zijn. Skate, vlieg en stuiter als een volleerd acrobaat door de levels. Gebruik judo moves om Drakkens hulpjes op te ruimen of zet een spiegeltje in om dodelijke laserstralen terug naar de vijand te sturen! Een lepeltje Hot Sauce komt van pas om obstakels van ijs te doen smelten en je kunt zelfs een pak vinden dat je onzichtbaar maakt! De game heeft grote herspeelwaarde omdat Kim eerdere levels met haar nieuwe gadgets nog een keer kan afspeuren naar plekken waar ze eerder geen toegang toe had. Die Kim, die kan alles!