Donkey Kong
Retro is cool, en Donkey Kong blijft een game om apetrots op te zijn. Jij bestuurt de nu wereldberoemde Mario in zijn poging de schone Pauline uit de klauwen van de reusachtige aap te redden. Gebruik een allesverslindende hamer om je tijdens je tocht te helpen, maar reken niet alleen op je uitrusting. Je zult je hoofd erbij moeten houden en snel reageren is een must! Alleen de allerbesten durven de NES Classic Donkey Kong aan...