Het legendarische ontwikkelteam Treasure komt nu met Gunstar Future Heroes, een pittige, zijwaarts scrollende shooter in 2D waarvoor je een razendsnel reactievermogen nodig hebt! De hoofdpersonen, Blue en Red, moeten alles op alles zetten om te voorkomen dat een krachtig kristal in handen van een misdadig rijk valt, dat de God der Verwoesting wil doen herrijzen! Blue en Red proberen ieder langs eigen weg hetzelfde doel te bereiken. Ook het gekozen moeilijkheidsniveau is van invloed op de weg die je volgt. Baan je een weg door zes hectische levels terwijl je vijanden uitschakelt met lasers en machinegeweren, hier en daar een bommetje gooit of rake klappen uitdeelt tijdens een vuistgevecht. Laat je verbazen door de spetterende graphics tijdens een woeste tocht door binnen- en buitenlevels, waarbij je door mijnschachten sjeest of hoog in de lucht over de vleugels van een vliegtuig sprint. Maar neem niet teveel de tijd om de beelden te bewonderen, anders val je ongetwijfeld in handen van een schijnbaar onuitputtelijke hoeveelheid vijandige soldaten. Bovendien moet je allerlei bazen verslaan, en dat is zo leuk dat je Future Heroes nog heel vaak zult willen spelen!