Ultimate Spider-Man
Raak verstrikt in het web van Spider-Man, want de meest gevierde superheld van New York krijgt een stel dodelijke oude kennissen op bezoek! In deze game kun je niet alleen als Spidey spelen, maar ook als Venom (de grote favoriet onder de schurken). Help New York, of help het de vernieling in... Slinger door de stad, klauter langs de muren en voer allerlei acrobatische toeren uit wanneer je als Spider-Man speelt. Kies je voor Venom dan raas je door de stad terwijl je een spoor van vernieling achterlaat. Verken duistere riolen en gevaarlijke zijstraatjes. De handige Threat Assessment Meter geeft aan wanneer je gevaar loopt, maar is dat genoeg? Dankzij de vele optredens van vriendelijke en mindere vriendelijke personages uit het universum van Spider-Man, plus een spannend verhaal dat in stijlvolle tussenfimpjes uit de doeken wordt gedaan, heeft dit avontuur wel iets weg van een bijzondere uitgave van de stripboeken! Heb je er moeite mee dat je zolang moet wachten op de volgende film dan zal Ultimate Spider-man je ongetwijfeld een tijdje zoet houden...