Zelda II: The Adventure of Link
Als de onversaagde avonturier Link is het jouw taak om PrincessZelda te redden van de vloek van een duivelse tovenaar, en het land Hyrule voor een ramp te behoeden! Beleef opnieuw de magie van deze NES Classic op je Game Boy Advance: leer magische spreuken beheersen en speur bijzondere voorwerpen op die je kracht doen toenemen. In dit tweede deel krijg je Hyrule deels vanuit een zijaanzicht te zien, inclusief de vele personages die je pad kruisen. Pas op wie je vertrouwt, want Ganons volgelingen liggen overal op de loer...