Mario Kart gaat op wereldtournee!
Mario en zijn vrienden gaan de hele wereld rond in deze nieuwe Mario Kart. Ze racen namelijk op circuits die zijn gebaseerd op steden uit de echte wereld en op klassieke Mario Kart-circuits! Deze bestemmingen worden vertegenwoordigd in tours die om de twee weken roteren! Naast circuits op basis van iconische plekken, zijn er van je favoriete Mario Kart-personages ook variaties die qua stijl perfect passen bij de steden in de game!
De Mario Kart-serie, die bij velen bekend en geliefd is, is klaar om de wereld te veroveren op smartapparaten! Met slechts één vinger kun je gemakkelijk sturen, driften en verwoestende voorwerpen gebruiken terwijl je voor goud gaat in bekers vol nieuwe en klassieke Mario Kart-circuits.
In Mario Kart Tour heb je de beschikking over een arsenaal aan krachtige voorwerpen die de situatie op het circuit volledig kunnen omgooien! Verhoog het spektakel door de nieuwe Frenzy-stand te activeren, die een onbeperkte voorraad van een bepaald voorwerp geeft en je onoverwinnelijk maakt! Profiteer optimaal van de chaos die daaruit voortvloeit, want de Frenzy-stand is slechts van korte duur!
Race en verdien Grand Stars! Je kunt ook de speciale pijp gebruiken om meer coureurs, karts en vleugels te winnen! Daarnaast kun je vol trots je badges, die je hebt verdiend door bepaalde uitdagingen te voltooien, en je in-game naam laten zien!
De eerste plaats is niet in elke race het doel. Met namen als "Vs. Mega Bowser" en "Goomba Takedown" kun je wel raden dat zulke bonuscircuits een andere benadering en strategie vereisen!
Deze game is gratis te spelen en bevat optionele in-game aankopen. Je hebt een stabiele internetverbinding en een compatibel smartapparaat nodig. Hierop kunnen extra kosten van toepassing zijn. Deze app bevat mogelijk reclame.