Speel Mario Kart waar je ook bent!
Speel de grootste Mario Kart-game tot nu toe altijd, overal en met iedereen: Mario Kart 8 Deluxe, exclusief voor de Nintendo Switch!
Speel tegen je familie op de tv in de huiskamer. Of in het park. Of wanneer je bij vrienden op bezoek bent. Met de Nintendo Switch speel je Mario Kart altijd, overal en met iedereen!
Maak verbinding met het internet en race tegen spelers van over de hele wereld. Maximaal twaalf spelers kunnen online tegen elkaar racen**, waarbij ook twee lokale spelers kunnen deelnemen op dezelfde Nintendo Switch!
Mario, Luigi, Peach en andere helden uit de Super Mario-serie krijgen gezelschap van oude en nieuwe bekenden zoals King Boo, Dry Bones en Bowser Jr. Zelfs de Inklings uit Splatoon scheuren mee over het circuit!
Zodra je een coureur hebt gekozen, kun je een voertuig selecteren en het voorzien van banden, een chassis en een paraglider naar keuze voordat het startschot wordt gegeven.
Neem het te land, ter zee en in de lucht op tegen je tegenstanders op 48 spectaculaire circuits, waarbij je zelfs over de wanden en het plafond kunt racen. Alle circuits (en personages!) uit Mario Kart 8 voor de Wii U zijn terug te zien in Mario Kart 8 Deluxe, waaronder circuits gebaseerd op onder meer The Legend of Zelda, Animal Crossing en Excitebike.
Er zijn acht levels waarin je het tegen je tegenstanders kunt opnemen. Knal je vrienden de lucht in in klassieke levels zoals Luigi's Landgoed of zorg blijf uit handen van je tegenspelers terwijl je door Forelviaduct uit Splatoon scheurt.