Adventures of Lolo
Wanneer prinses Lala wordt ontvoerd, schiet prins Lolo haar te hulp. Gebruik je verstand en scherpzinnigheid om een kasteel vol valstrikken te trotseren en Lala te bevrijden.
Adventures of Lolo is een puzzelgame met 50 listig ontworpen kamers. Verzamel alle harten om de schatkist in elke kamer te openen. Maar pas op: monsters zullen je proberen tegen te houden en obstakels zullen je pad versperren. Door bepaalde harten te verzamelen kun je magische schoten verdienen waarmee je vijanden in ongevaarlijke eieren omtovert die je vervolgens kunt gebruiken als vlot. Maar wees voorzichtig, want je vijanden laten zich niet lang in hun ei opsluiten!