Castlevania betekende het begin van Konami's beroemde reeks die vandaag de dag nog steeds populair is.
Als vampierjager Simon Belmont moet je je een weg vechten door Dracula's kasteel, dat krioelt van de spoken, goblins, demonen en nog meer bovennatuurlijke wezens.
Gebruik je verstand en je wapens om te kunnen overleven, want als je op het eind Dracula tegen het lijf loopt, weet je dat hij je naar de keel zal vliegen. Wees moedig en houd je staak scherp!