Crash'n the Boys Street Challenge
In Spring Hill City kraken rivaliserende groepen scholieren de knokkels uit naam van eer en trots. De rijke Hillers hebben de hardwerkende Southsiders uitgedaagd tot een reeks straatsporten waarin alles is toegestaan. Het is aan jou om je team naar de overwinning te leiden.
In Crash'n the Boys Street Challenge strijd je in verschillende onderdelen voor medailles. Tot de evenementen behoren 400 meter hordelopen, kogelslingeren en zwemmen. Elk onderdeel kent aanpassingen, bijvoorbeeld dat het plaatsvindt op daken of dat een handgemeen is geoorloofd.