Double Dragon III: The Sacred Stones
Billy en Jimmy beginnen aan hun grootste uitdaging tot nu toe wanneer ze Marian moeten redden uit de klauwen van een kwaadaardige organisatie die het gemunt heeft op de legendarische Rosetta Stones. Deze beat 'em up-serie biedt een geweldige multiplayer-ervaring. We raden je dan ook aan om dit avontuur vol gevaren samen met een vriend te beleven!
De NES-versie van Double Dragon III: The Sacred Stones is anders dan de arcade-versie en komt met een innovatieve functie: de speler kan twee eindbazen als bondgenoten rekruteren en kan op ieder moment van personage wisselen.