Wanneer de koninklijke familie door de demon Belzebut gevangen is genomen in de Great Pyramid of Evil, is het aan Jack, de enige overgebleven erfgenaam, om hen te redden.
Als Mighty Bomb Jack spring en zweef je je een weg door verradelijke gangen en kamers vol met vijanden terwijl je bommen en schatten verzamelt.
Jack kan zijn vaardigheden verbeteren door Mighty Coins te verzamelen. Maar pas op, als je te hebberig bent, eindig je in de martelkamer!