Pinball
De NES-versie van Pinball was een van de eerste computerspellen gebaseerd op het alom bekende flipperspel, en is nog net zo’n grote publiekstrekker als vanouds. Gebruik de flippers om de bal zo lang mogelijk in het spel te houden en een hoge score neer te zetten.
Er zijn twee moeilijkheidsniveaus en spelstanden voor een en twee spelers, zodat je samen met een vriend kunt strijden om de hoogste score.
Verder geeft Mario een acte de présence in het bonuslevel, waarin je al je flipperkunsten uit de kast moet halen om Pauline, de dame in nood, te redden uit de grijpgrage klauwen van Donkey Kong.