Beleef het allereerste voetbalspel voor de NES! Soccer biedt je de keuze uit zeven verschillende nationale teams (Brazilië, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Engeland, Japan en de Verenigde Staten) en vijf verschillende moeilijkheidsniveaus. Speel alleen tegen de computer of neem het op tegen een vriend in de speelstand voor twee spelers.
Soccer was ook een van de eerste voetbalgames waarbij strafschoppen konden worden genomen aan het eind van de reguliere speeltijd. Tip: let op de vermakelijke show aan het eind van de eerste helft!