Solomon's Key
Om de wereld te redden van demonen gaat Dana the Wizard op een gevaarlijke tocht om de sleutel van Solomon te vinden. Solomon's Key, een spannende combinatie van een actiespel met een puzzelspel, was één van de meest uitdagende spellen voor de NES. Maar tegelijkertijd ook één van de meest meeslepende avonturenspellen.
Combineer logisch denkvermogen met reflexen om het mysterie van elke kamer te ontrafelen. Knappe koppen zullen een aantal geheimen kunnen oplossen, maar slechts een paar mensen zijn goed genoeg om elk mogelijk einde te vinden. Ben jij slim genoeg?