Street Gangs
Street Gangs, de westerse versie van de Japanse kraker Downtown Nekketsu Monogatari, is een unieke combinatie van een vechtspel en een RPG.
River City gaat gebukt onder de slechte daden van Slick en zijn handlangers. Alex en Ryan, twee beste maten, gaan de strijd aan met Slick: niet alleen om de stad maar ook Cyndi, de vriendin van Ryan, te redden. Versla bendeleden en bazen, verbeter je statistieken door het juiste voedsel te eten en leer nieuwe technieken door speciale boeken te lezen.
Speel alleen of met twee spelers tegelijkertijd om Cyndi en River City te reden!