Nu kun je alsnog van deze zeldzame 8-bit klassieker genieten op je Nintendo 3DS!
Super Mario Bros.: The Lost Levels is een ware videospelschat. Dit vervolg op het kaskrakende platformspel is alleen in Japan uitgebracht en nooit naar het Westen verscheept in zijn oorspronkelijke NES-vorm.
The Lost Levels borduurt verder op Super Mario Bros. met moeilijke nieuwe levelontwerpen, lastigere vijanden en nieuwe mogelijkheden zoals felle stormen die Mario wegblazen.