Baan je een weg door de Bayou van Louisiana tot in de beroemde Bourbon Street in New Orleans als voormalige Amerikaanse soldaat Billy West, die vastberaden is om zijn thuisland en zijn verloofde te redden van de lokale bendeleider Godfather Gordon en zijn handlangers.