Ufouria: THE SAGA
De vrienden van Bop-Louie zijn in de vreemde wereld van Ufouria in een krater gevallen en hebben nu zijn hulp nodig!
Bestuur Bop-Louie op zijn zoektocht naar zijn vergeetachtige vrienden in Ufouria. Omdat Bop-Louie niet kan zwemmen of over ijs kan lopen, moet hij zijn vrienden vinden zodat ze hem hierbij kunnen helpen en hij het avontuur kan voltooien. Maar iedere vriend heeft zijn eigen sterktes en zwaktes, dus het zal een hele opgave worden!
Gebruik alle hulp die je kunt vinden, zoals de vaardigheden van je vrienden en de verborgen voorwerpen die je op je reis tegenkomt, om uiteindelijk je weg terug naar huis te vinden!