Volleybal is een van de snelste sporten die er zijn, en met deze NES-klassieker kan iedereen deze bliksemsnelle sport spelen.
Voor deze razendsnelle sport heb je de keuze uit acht mannelijke of vrouwelijke teams. Daardoor is volleybal perfect voor huiskameratleten waar dan ook!