De Peaceful Woods was eens een veilig thuishaven voor alle vriendelijke wezentjes… totdat Wario opdook. Nu is deze plek bevolkt met allerlei monsters, en alleen Toad kan deze puinhoop opruimen!
Wario’s Woods is een razendsnel puzzelspel waarin Toad rijen moet vormen van bommen en vijanden van dezelfde kleur. Voltooi voldoende gebieden in het bos om het tegen de machtige Wario zelf op te nemen!
Deze versie komt met de Download Play-optie waardoor je verbinding kunt maken met de Nintendo 3DS van een andere speler en tegen elkaar kunt strijden in een VS-spel. Je hebt hiervoor maar één exemplaar van het spel nodig.