Sluit je aan bij de Angry Video Game Nerd en zijn vrienden en maak een tocht door tien levels vol leuke, bliksemsnelle 2D-actie, die gebaseerd zijn op de avonturen van de Angry Video Game Nerd. Ontdek de verschillende speelbare personages, power-ups, cameo’s , verborgen geheimen en meer. Als je van uitdagende gameplay, de Nerd en/of klassieke platformgames houdt, dan is de kans groot dat je veel plezier zult beleven aan Angry Video Game Nerd Adventures.