IRONFALL Invasion
In IRONFALL Invasion: Campaign sluit je je aan bij het verzet en herover je de aarde door de strijd aan te binden met buitenaardse wezens die zich niet zonder slag of stoot laten verdrijven! Neem het op tegen de meedogenloze Dyxides, een buitenaardse beschaving die de planeet onder de voet heeft gelopen. De vijanden zijn in de meerderheid en overal waar je komt, woedt een hevige strijd. Zoek daarom op tijd dekking en zoek het beste punt om de vijand onder vuur te nemen. Gebruik een groot aantal wapens om voor de goede zaak te strijden en herover de planeet koste wat kost!
In IRONFALL Invasion: Multiplayer kun je met maximaal zes spelers lokaal of online wedstrijden vol explosieve actie spelen. Neem het op tegen alle spelers in een strijd waarin ieder voor zich vecht, of werk samen in teams van twee of drie.
Lees meer over hoe je content voor IRONFALL Invasion kunt kopen onder Content kopen.
Hoewel je deze game kunt spelen op de oorspronkelijke Nintendo 2DS en 3DS, kun je met de ingebouwde C-stick van de New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL de camera bewegen en je vijanden zelfs in de heftigste vuurgevechten nauwkeurig in het vizier nemen.
De apart verkrijgbare spelstanden voor IRONFALL Invasion bieden je de kans om de wereld te beschermen tegen de gevaarlijke Dyxides, of om je moed te bewijzen in gevechten tegen andere spelers in de lokale of online multiplayerstand.
In de nabije toekomst is de aarde onder de voet gelopen door een woest buitenaards ras, de Dyxides. Als de meeste menselijke legereenheden zijn vernietigd, verrijst er een verzetsbeweging met de naam IronFall uit de as om terug te vechten en de aarde te heroveren.
Speel als Jim Woper, een voormalig luitenant bij de Amerikaanse mariniers, en ga je troepen voor in de strijd tegen de buitenaardse indringers in IRONFALL Invasion: Campaign. Geef de Dyxides ervan langs in elf levels bomvol actie op verschillende locaties zoals hotels, ondergrondse laboratoria, valleien en vulkanen. Op sommige punten kom je ook minigames tegen waarin je bijvoorbeeld computers moet hacken om deuren te openen of bommen onschadelijk moet maken!
Woper is een van de weinige strijders die is uitgerust met het krachtige EX16-pantser, waardoor hij de nodige klappen kan incasseren. Ondanks deze uitrusting en de zware wapens die je kunt gebruiken, mag je de Dyxides niet onderschatten. Van tijd tot tijd kruip je in de huid van Samantha Finch, die vroeger bij de recherche in New York werkte. Zij sluipt door vijandelijke linies heen en vertrouwt op haar verstand om heelhuids uit de strijd te komen.
Naast de verhaalstand IRONFALL Invasion: Campaign zijn er ook 78 uitdagingen waarin je je vaardigheden op de proef kunt stellen. Laat zien wat je kunt en deel je scores met andere spelers via StreetPass.
Neem het online of lokaal op tegen andere spelers in spannende multiplayergevechten. IRONFALL Invasion: Multiplayer biedt toegang tot alle personages, wapens, arena's en functies, zodat de strijd nog heftiger wordt.