Kun jij het doel binnen tien seconden bereiken?
Supreme is de derde game in de serie. Het spel zit boordevol nieuwe levels, functies en spelstanden. Ontdek nieuwe animaties, kleurrijke achtergronden en verbeterde audio-effecten.
Gebruik de nieuwe Air Jump om verder te springen en maak kennis met nieuwe items. Speel vooral ook de nieuwe spelstand Course Time Attack. Daarin heb je 300 seconden om tien levels achter elkaar uit te spelen.