Wissel met de hand geschreven berichten, tekeningen en meer uit met Krabbelpost: een free-to-start* communicatie-app voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Door je vrienden en familie als krabbelvrienden toe te voegen kun je allerlei boodschappen uitwisselen via het internet.** Je kunt zelfs leren hoe je bekende Nintendo-personages kunt tekenen in krabbelcursussen.
Gebruik je stylus om een tekening in 2D of 3D te maken met een beperkte hoeveelheid inkt. Voeg vervolgens badges toe die je in Nintendo Badge Arcade*** hebt verdiend, of geef je tekening meer kleur met een schermafbeelding uit je lievelingsgame. Stuur je creatie daarna naar een krabbelvriend via SpotPass.** Zodra de ontvanger je brief opent, komt je tekening tot leven als animatie!
Is je beste vriend of vriendin bijna jarig? Teken iets leuks en gebruik de datumstempel. Op die manier kan je vriend je tekening pas openen wanneer de tijd rijp is. Waarom stuur je je vrienden en familie niet ook eens een leuke, zelfgetekende kerstkaart?
Zodra je Krabbelpost hebt gedownload, kun je meteen eenvoudige briefjes naar je vrienden sturen met de zwarte pen, de vijf eenheden inkt en de opslagruimte voor 200 brieven die je tot je beschikking hebt.