Sudoku Party
Als je zin hebt in een uitdaging, kun je in de Party Mode de confrontatie aangaan met een tegenstander om te zien wie het snelst is.
Via Download Play kun je deze game met vrienden in de buurt spelen. Daarbij heb je slechts één exemplaar van de game nodig. Je kunt ook online* op zoek gaan naar een tegenstander.
Sudoku Party bevat 1000 unieke puzzels die ontworpen zijn door Conceptis, een toonaangevende ontwikkelaar van puzzels. Alle puzzels zijn professioneel vormgegeven, slechts op één manier op te lossen, symmetrisch en verdeeld in vier moeilijkheidsniveaus.
Je kunt Sudoku Party gratis downloaden op de Nintendo 3DS als je Sudoku Party al hebt gedownload op de Wii U.