Sudoku Party
Als je zin hebt in een uitdaging, kun je in de Party Mode de confrontatie aangaan met een tegenstander om te zien wie het snelst is.
Sudoku Party bevat 1000 unieke puzzels die ontworpen zijn door Conceptis, een toonaangevende ontwikkelaar van puzzels. Alle puzzels zijn professioneel vormgegeven, slechts op één manier op te lossen, symmetrisch en verdeeld in vier moeilijkheidsniveaus.
Je kunt Sudoku Party gratis downloaden op de Wii U als je Sudoku Party al hebt gedownload op de Nintendo 3DS.