Animal Crossing: Happy Home Designer
Vanaf 31 mei 2018 is het niet meer mogelijk om met behulp van de Happy Home Network-functie nieuwe woningen en openbare gebouwen te delen of te bezoeken. Een selectie van populaire geposte woningen en openbare gebouwen zal nog steeds beschikbaar zijn.
Maak knusse woningen, prachtige tuinen en een levendig dorpsplein in Animal Crossing: Happy Home Designer, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!
Ga aan de slag als werknemer bij Nook's Homes, de vastgoedfirma van de enige echte Tom Nook. Daar is het jouw taak om de prachtigste huizen te ontwerpen voor verschillende dieren. Maak een praatje met mogelijke klanten om uit te vinden wat hun woonwensen zijn en creëer droomwoningen waarin de dieren zich helemaal thuis voelen.
Kies een stuk grond uit, bepaal hoe het huis zelf eruitziet en leg een mooie tuin aan. Ga dan naar binnen om het interieur vorm te geven: gebruik het touchscreen om eenvoudig meubels te plaatsen waar je wilt, en richt de kamer helemaal in zoals je zelf wilt. Laat je fantasie de vrije loop en bedenk welk interieur het beste aansluit op de wensen van de klant. Vergeet niet om ook de favoriete voorwerpen van elk dier een plaatsje in de kamer te geven.
Er is echter meer te doen dan alleen huizen inrichten. Werk samen met Isabelle om je stadje te voorzien van onder meer scholen, winkels en restaurants. Als alles er prachtig uitziet, zal het op je dorpsplein binnen de kortste keren een levendige bedoening worden. Als het plein wordt uitgebreid, zullen er meer dieren naar Nook’s Homes gaan om hun huis door jou te laten inrichten.
Deel de interieurs waar je het meest trots op bent, of kijk ideeën af bij andere spelers. Je kunt wanneer je maar wilt foto's maken van je ontwerpen en bijzondere momenten delen met de rest van de wereld via sociale netwerken. Via het Happy Home Network* kun je je creaties zelfs downloaden, de ontwerpen van andere spelers bekijken en hun werk beoordelen. Bovendien kun je deelnemen aan ontwerpwedstrijden!
Laat je creativiteit de vrije loop en leer je favoriete Animal Crossing-personages op een volledig nieuwe manier kennen in Animal Crossing: Happy Home Designer voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!
Als dieren van Animal Crossing amiibo uitgenodigd worden om een kijkje te nemen in andere huizen, raken ze geïnspireerd en onthouden ze de meubels, het behang en de versieringen die ze zien. Als je een amiibo gebruikt van een dier dat huizen van andere spelers heeft bezocht, dan krijg je misschien wel meubels en decoraties die je nog nooit eerder hebt gezien!