De Miiverse-dienst wordt op woensdag 8 november 2017 om 7:00 uur beëindigd.
Vanaf nu tot de beëindiging van de Miiverse-dienst is er een nieuwe functie waarmee je een downloadbare versie van je Miiverse-postgeschiedenis kunt aanvragen.
Deze functie is bedoeld voor gebruikers die hun verstuurde Miiverse-posts en de afbeeldingen in hun album willen opslaan op een pc. Als je meer wilt weten over deze functie, kies dan INFORMATIE OVER HET DOWNLOADEN VAN JE POSTGESCHIEDENIS in het hoofdscherm van de browserversie van Miiverse.
Bedankt voor jullie bijdage tot nu toe. We wensen je nog veel plezier met Miiverse tot de stopzetting van de dienst!