Terraria
Geef je eigen avontuur vorm in Terraria, een 2D side-scrolling game voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen met eindeloze mogelijkheden. Ga al gravend, bouwend en vechtend op verkenning in een uitgestrekt fantasierijk met forse oceanen, bevroren vlaktes, duistere kerkers en nog veel meer.
Je kunt de wereld opbouwen en afbreken naar wens. Met het touchscreen van de Nintendo 3DS kun je de wereld van Terraria met het grootste gemak zelf vormgeven. Of je nu door het luchtruim suist op jacht naar avontuur, of graaft in onderaardse spelonken, overal vind je grondstoffen die je kunt verzamelen en als bouwstenen kunt gebruiken. Gebruik meer dan 100 verschillende soorten blokken om te bouwen wat je wilt, van bescheiden hutjes tot immense forten.
Tijdens je omzwervingen kom je er al snel achter dat het in Terraria wemelt van de legendarische monsters en imposante eindbazen, waaronder geharnaste skeletten, zombies, haaien, eenhoorns en zelfs het Eye of Cthulhu. Maak pantsers, zwaarden, vuurwapens, valstrikken en toverspreuken om korte metten te maken met alle vijanden die je de weg versperren. Je kunt ook speciale uitrustingen maken, waaronder duikspullen, raketlaarzen en zelfs een GPS-systeem, waarmee je alle gebieden in Terraria gemakkelijker kunt verkennen.
Werk online samen met maximaal drie andere spelers via Local Play en verken deze verrassende en onvoorspelbare wereld samen in de multiplayerstand.
Beleef een uniek avontuur in Terraria, waarbij je fantasie de enige beperking is!