Verdien sterren om extra uitdagingen vrij te spelen door NES-levels uit te spelen, en bewijs vervolgens dat je een retro-meester bent in de Remix-levels. Daar gaan alle regels overboord en kun je bekende games in een nieuw jasje beleven. In deze speciale levels is alles mogelijk: personages duiken op in levels waar ze eigenlijk niet thuishoren, het beeld wordt ondersteboven gezet, en kleuren worden omgewisseld!
Ga naar de ranglijsten voor elk level dat je hebt voltooid en vergelijk je voortgang met die van je vrienden en van spelers uit jouw regio. Je kunt zelfs filmpjes met de gameplay van andere spelers bekijken! Als je wilt bewijzen uit welk hout je bent gesneden, speel dan drie uitdagingen achter elkaar en zet een high-score weg in de spelstand Championship. Upload je score vervolgens naar de onlineranglijst om te zien hoe je het doet in vergelijking met de rest!
Stel je vaardigheden op de proef en speel NES-levels waarin de nadruk ligt op de meest uitdagende stukken uit de oorspronkelijke games! Door levels uit te spelen verdien je sterren speel je nog meer uitdagingen vrij. Als je genoeg sterren hebt verdiend, kun je je uitleven in Remix-levels, die volledig nieuwe uitdagingen bieden op bekende locaties!
Remix-levels bieden een hele nieuwe kijk op klassieke games. Kun jij ze opnieuw de baas? Personages verschijnen in games waar ze eigenlijk niet thuishoren, de omstandigheden worden aangepast en de overwinningsvoorwaarden zijn helemaal anders!
Bekijk een paar van de manieren waarop levels kunnen worden gewisseld. Probeer elke lastige remix te voltooien!
Zo heb je Super Mario Bros. nog nooit gespeeld! In Speed Mario Bros. worden je reflexen op de proef gesteld terwijl je de volledige versie van Super Mario Bros. opnieuw ontdekt. Een verschil: in deze versie speel je in vliegende vaart, dus je moet razendsnel nadenken terwijl je naar de vlaggenmast racet!
Hoe sneller je de eerste twee levels uitspeelt, hoe meer tijd je kunt besteden aan het verhogen van je score in het laatste level!
Gebruik de online ranglijsten om je prestaties in elke uitdaging te vergelijken met die van vrienden en andere spelers uit heel Europa! Je kunt ook filmpjes bekijken van topspelers die uitdagingen voltooien. Dat is de perfecte gelegenheid om de kneepjes van het vak te leren! Zorg dat je veel oefent en behaal de beste score in Today's Challenge Stage, waarbij je elke dag kunt genieten van een speciale uitdaging!
Verdien drie sterren in alle uitdagingen in de game om de Japanse versies van de levels vrij te spelen. Geniet van de verfrissende, nieuwe kijk op de game in Famicom Remix!