Donkey Kong 64
King K. Rool heeft zijn zinnen gezet op het veroveren van Kong-eiland, en enkel Donkey Kong en zijn behaarde makkers kunnen hem tegenhouden! In dit eerste 3D-avontuur van DK moet hij zijn vrienden bevrijden, gouden bananen terugvorderen en zijn thuisland bevrijden.
Met een enorm avontuur voor één speler en een doldwaze spelstand voor meerdere spelers sta je met Donkey Kong 64 niet voor aap!