Learn With Pokémon: Typing Adventure
Oefen je typvaardigheid op een leuke en uitdagende manier met Learn With Pokémon: Typing Adventure voor Nintendo DS. Speel de rol van groentje als nieuwste lid van de Elite Typists' Club en onderzoek meer dan 400 Pokémon, waaronder zulke legendarische Pokémon als Reshiram en Zekrom uit Pokémon Black Version en Pokémon White Version.
Met het bijgeleverde Nintendo Wireless Keyboard zal je typvaardigheid tot het uiterste worden getest, tijdens je pogingen om de namen van elke Pokémon die je tegenkomt op je reis correct te typen, waarna ze gevangen worden in je Typing Ball. Het toetsenbord bezit een standaard QWERTY-layout en wordt geleverd in het wit.
Help Professor Quentin Werty en zijn assistente Paige Down bij hun research en probeer zoveel mogelijk Pokémon te vinden als je kunt! Dit spel is leuk voor zowel beginners als professionele typisten: in het begin van het spel kun je langzaam warmlopen, voor je je tanden zet in de meer lastige oefeningen. Speel de verschillende levels, zet een highscore neer en verhoog je Typist Rank! Terwijl je verder speelt en beter wordt, kun je 60 verschillende levels vrijspelen, 180 medailles verzamelen en ga op zoek naar zeldzame Pokémon om te bestuderen.
Deze bundel bevat tevens een Nintendo DS Compact Stand, waarop je je Nintendo DS, Nintendo Dsi, Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL kunt plaatsen terwijl je handen rusten op het toetsenbord.
Dus hou je vingers in de aanslag en leer het toetsenbord beheersen om zoveel mogelijk Pokémon te vangen in dit unieke typ-avontuur! Ontdek meer op de officiële Learn With Pokémon: Typing Adventure-site.
Learn With Pokémon: Typing Adventure wordt in Nederland geleverd inclusief een speciaal draadloos Nintendo-toetsenbord met de standaard QWERTY-toetsenbordindeling. Dit toetsenbord is gemaakt om in combinatie met dit spel te werken, maar kan mogelijk ook werken met andere producten die Bluetooth ondersteunen. In de verpakking bevindt zich ook een Nintendo DS-standaard die je kunt gebruiken voor het neerzetten van je Nintendo DS-, Nintendo DSi-, Nintendo DSi XL-, Nintendo 3DS- of Nintendo 3DS XL-systeem, zodat je je handen vrij houdt voor het toetsenbord.