Nintendo Wireless Keyboard
Dit toetsenbord is ontworpen voor de software Learn With Pokémon: Typing Adventure. Als je dit toetsenbord met een ander product wilt gebruiken (hardware of software), kan het zijn dat bepaalde toetsen anders functioneren. Bekijk hier een lijst met informatie over de knoppencombinaties (in het Engels) (PDF, 154 kB) .
Ga voor meer informatie over het spel naar onze spelpagina voor Learn With Pokémon: Typing Adventure.