Mario & Luigi Partners in Time
Mario en Luigi sluiten zich aan bij hun jongere ik in een komisch avontuur waarin de broers door de tijd reizen en de confrontatie aangaan met nieuwe vijanden: paddenstoelachtige aliens genaamd Shroobs!
In Mario & Luigi: Partners in Time bestuur je de onverschrokken loodgieters zowel in hun volwassen vorm als in hun babyversie, en gebruik je hun unieke vaardigheden in gevechten waarbij je op de juiste momenten op de juiste knoppen moet drukken.
Deze hilarische RPG bevat een wonderlijk gevoel voor humor en gastrollen van al je favoriete personages, van Yoshi tot Baby Bowser.