Mario Party DS
Mario Party DS blijft trouw aan de basisprincipes van de serie. Het spel brengt spelers tezamen om zich over unieke spelborden te verplaatsen, waarbij ze onderweg waanzinnige en leuke minigames spelen. Mario Party DS bevat vijf gloednieuwe spelborden, 70 verse minigames en heerlijke 3D-beelden.
Naast het multiplayerfestijn bevat Mario Party DS een volledige verhaalstand voor één speler, waarin je de strijd aangaat met Bowser en zijn volgelingen. In dit spel hebben Mario en zijn vrienden zich door Bowser laten foppen, waarna de snoodaard hen heeft verkleind. Je moet iedereen weer zijn normale formaat terug zien te geven door Bowsers kameraden te verslaan op elk van de vijf borden, en vervolgens Bowser zelf te verpletteren in een laatste duel. Dit is een feest dat je absoluut niet mag missen!