Metroid Prime Hunters
Begeef je in de strijd tussen de premiejagers! Help Samus Aran terwijl ze het op moet nemen tegen zes dodelijke rivalen in een race om oude artefacten, die de ondergang van het heelal zouden kunnen inluiden. Metroid Prime Hunters biedt onversneden first-person shooteractie met een loepzuivere touchscreenbesturing en weergaloze 3D-graphics.
Een geheimzinnig telepathisch verspreid bericht doet Samus afreizen naar een verre uithoek van het heelal, naar een plek waar een eeuwigheid geleden een beschaving bestond. Op die plek, zo meldt het bericht, is het geheim van ultieme kracht verborgen. Maar Samus is niet de enige premiejager die het bericht ontvangen heeft. Zes anderen – de meest meedogenloze beroepsmoordenaars van het universum – hebben zo hun eigen plannen met die ultieme kracht.
In de Adventure-stand verkennen spelers verschillende planeten met Samus’ vertrouwde ruimteschip. Iedere planeet bestaat uit een doolhofachtige verzameling ruimtes, tunnels en gesloten deuren.
In de singleplayerstand kun je de wapens en reflexen van Samus gebruiken om de artefacten te verzamelen in een reeks intensieve solomissies. Je kunt ook verbinding maken met drie vrienden om Deathmatch en King of the Hill te spelen.