Phoenix Wright Ace Attorney
Heb je er altijd al van gedroomd om tijdens een intense strafzaak keihard 'Objection!' te roepen? Trek je je het lot van onschuldige mensen die geen advocaat kunnen vinden aan? Ben je op zoek naar een spannende, interactieve rechtbankthriller? Phoenix Wright: Ace Attorney maakt je advocatendromen waar. Jij speelt de rol van de jonge advocaat Phoenix Wright die aan een veelbelovende carrière in de rechtszaal bouwt. Je cliënten zijn onschuldig en daar moet jij de rechter van zien te overtuigen. Dat doe je door in de onderzoeksfase op locatie bewijsmateriaal te verzamelen. Vervolgens beland je in de rechtszaal, waar je getuigen aan de tand voelt en leugenaars ontmaskert door met keiharde feiten op tafel te komen. De game laat zich spelen als een serie loeispannende, interactieve verhalen waarin je wanhopig op zoek gaat naar de waarheid.