Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky
Kruip in de huid van een Pokémon en ervaar de wereld op een volledig nieuwe manier. Beleef een spannend avontuur waarin je de wereld van Pokémon moet redden.
Je hebt de keuze uit negentien verschillende Pokémon waarmee je kunt spelen. Onderweg kom je nog eens meer dan 490 andere Pokémon tegen.
Vijandelijke Pokémon proberen je voortdurend te verslaan. Als dat gebeurt, raak je de helft van je geld en een aantal items kwijt.
Deze game is het perfecte beginpunt voor spelers die Pokémon Mystery Dungeon voor het eerst betreden. Ook ervaren spelers zullen hun hart ophalen met de vele nieuwe geheimen.