Keer terug naar Yoshi's Island voor een origineel avontuur in de geest van de klassieke Super Nintendo. Yoshi kan niet alleen samenwerken met Baby Mario en Baby Luigi, maar ook met babyversies van Peach, Donkey Kong, Wario en zelfs Bowser. Bovendien kan Yoshi in een helikopter, tank of onderzeeër veranderen!
Doorkruis uitgestrekte werelden door de unieke vaardigheden van elke baby te gebruiken. Van Baby Mario's sprinttechniek tot Baby Donkey Kongs zwaaivaardigheid tot Baby Bowsers vurige adem. Stop de plannen van de kwade Kamek.