Speel het kwakende, ballen wegblazende vervolg nu op Nintendo DSi!
Een onweerstaanbare kracht heeft onze dappere kikker naar een nieuwe, geëvolueerde wereld van Zuma vol kwade tiki-bazen meegenomen.
Vuur stenen kogels af om de dodelijke aanvoer van ballen tegen te houden in deze ballen wegblazende uitdaging van PopCap, voor Nintendo DSi!
Speel door meer dan 60 avontuurlijke levels en ga de strijd aan met zes indrukwekkende tiki-bazen. Zet je tanden in de nieuwe Daily Dungeon en drie dagelijkse uitdagingen. Sleep en spring voor betere schoten, raak doelen voor exotische bonussen en breng power-up-ballen tot ontntploffing. Ga je ten onder of tem je de jungle om je aimabele amfibie naar de overwinning te leiden?