The Dark Eye: Chains of Satinav
Dit pakket bevat drie games die zich afspelen in de beroemde fantasiewereld van het bordspel 'The Dark Eye'. Duik in de geschiedenis van deze wereld, onthul duistere praktijken, los puzzels op en test je skills in elke gevechtsbeurt in de drie klassieke games van Daedalic Entertainment.
Vervul je lot! In Andergast, waar de mensen bekendstaan als bijgelovig, wacht Koning Efferdan op hoog staatsbezoek. Eeuwenlang heeft het koninkrijk in de clinch gelegen met het aangrenzende Nostria, maar nu worden de eerste stappen richting blijvende vrede gezet.
Twee verhalen, twee hoofdpersonages, één waanzinnige game. In Memoria reis je door verschillende tijden en volg je twee verschillende hoofdpersonen: Sadja, een zuidelijke prinses die oorlogsheldin wil worden, en Geron, een vogelvanger die een vloek wil opheffen die over zijn vriendin is uitgesproken. De game combineert aanwijzen en klikken met unieke magische skills.
Blackguards 2 is een op beurten gebaseerde strategische RPG met uitdagende gevechten en een spannend verhaal vol geweld en misdaad.