Puzzels worden naar het volgende niveau getild met ‘Super Puzzle Dream’, een mix tussen klassieke puzzels en een ‘Tetromino’ dynamische mechanica.
#womenUp! is de 'hashtag' voor dit programma, dat prachtige illustraties en emotionele uitdrukkingen opdraagt aan vrouwen na het voltooien van elke puzzel.
Verkrijg de 3 sterren in de 25 puzzels met elk 7 moeilijkheidsgraden. Dit geeft de game een geweldige herspeelbaarheid.